21 Ağustos 2010 Cumartesi

Saçmalamasyon.

*UYARI VE BİLGİLENDİRME: Bu yazının saçma olduğunu biliyorum.Canım o an saçmalamak istedi ve can sıkıntısından yazdım öylesine. Ayrıca başlığı "saçmalamasyon" olan bir yazıyı "bu yazı saçma olmuş" diye eleştiren zekaya selamlarımı sunuyorum.Silmek istemiyorum ama okumayın lütfen bak. Sakın Okumayın. Çoktan okumuş olanlara da geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum.






Gece saat 12:00 sularıydı. Külkedisi, prensle yaptığı şehvetli dansın ardından ayakkabısını düşürmüştü. Prens onu takip etti , külkedisi tam kaçarken kolundan tuttu ve duvara yasla... Dur lan. Dur dur dur farklı hikaye bu pardon. Öyle olsa ya aslında masallar. Böyle gerçekten mesajlar verse, hayata dair şeyler barındırsa içinde. O masalı öyle sapık bir şekilde anlatacaksın sonra bakacaksın acaba kızım 12den sonra eve gelecek mi gelmeyecek mi diye. Eğer kız eve koşuyorsa sorun yok da düşünsene gece 2ye kadar dışarda kaldığını. Hiiih. Evlerden ırak yemin ediyorum.

Bide şu şeye de bayılırım ha: deyimin sonuna yemin falan eklenir ya, "olum çocuğun saça bak, evlerden ırak vallahi". Vallahi derken? 

"Abi evlerden ırak ya yemin ediyorum. Vallahi bak evlerden ırak. Evlerden Suriye olsa söylemez miyim? ama Irak yani yapacak bişey yok." Çok kötü lan.

Bide bu şekilde küfür kullananlar vardır ki onlar hakkaten evlerden ırak. Yani tamam cümle içinde virgüllerin yerine falan küfür kullanabilirsin 1-2 kere ama her noktalama işareti kullanacağın yerde karşıdakinin ırzına geçersen olmazki. Ayıp yahu. Bu küfür olayı en çok nerde görülür biliyosun?.. Böyle 25-45 yaş arası herangi bir arkadaş grubu toplandığında, konuşma askerlik anıları üzerineyse işte o zaman çok rahat tespit edebilirsin bunu. 

"Abi işte geldi komutan ......... Dedim "naaaabıon ......duğum?" komutan baktı suratıma ......... "olum" dedi "senin ....... akıllı ol." Ben de bunu duydum ya ..........." Anam noluyo lan orda? Sanarsın komutanla her gece tek vücut oluyor adamlar. Ulan bir sakin. Tamam hikayene gerçekçilik katmak için sokak ağzı yaparsında komutanın anneannesinin amcasının karısıyla senin nasıl bir ilişkin olabilir ki? Deli misin ya?!

Ben yaşım gereği daha gitmedim askere. Ama kısmet olur da gidip dönersem eğer tüm gerçekleri anlatıcam. Herşeyi olduğu şekilde. Askerde erlerin bazuka kullanmadığını ispatlamak için yapacağım bunu. Misyonum bu olacak yani. Bak ne güzel konuşuyorum işte ne gerek var küfüre ya?! Bide bu konuşma tarzına acayip tav olurum ya. Böyle araya "misyon" falan gibi değişik kelimeler katarlar falan ya. Misyon,dezenformasyon,telekominikasyon,direksiyon... Direksiyon da pek olmadı lan. alsdaskd..

Ben küçükken direksiyonun direkten geldiğini sanırdım lan. Yoldaki direklere falan çarpmamak amacıyla çeviriyorsun ya hani. Öyle bir mantık kurmuşum yani. Daha sonra trafik dersiyle beraber hallettim o konuyu. 

Bide böyle dersler vardır dimi. Trafik falan diye. Ben şeye bayılıyorum ya: Beden. Beden ve fizik. O isimleri kim bulduysa o derslere;

"Abi sizin bedene kim giriyordu ya?" falan gibi gerzek sorular sorarlar. Fizik daha berbattır.

"-Dersler de çok kötü ya, biriyle ders çalışsam hem o beni gaza getirir hem de ne biliyim daha verimli olur.
-Abi İpek'lerin ev boş. Git onlara beraber çalışın. Hem kızın fiziği süper ya.
-Oğlum kız sınıf sonuncusu lan.
-Olsun olum fiziği süper sonuçta"

Bak bak diyaloğa bak. İşte bu yüzden nefret ediyorum ben okuldan.Neyse günlük saçmalamamı da blogda yapmış bulundum. Okuyup hayatınızda asla geri gelmeyecek o saniyeleri ya da dakikaları çaldığım için özür dilerim. Bir daha ki sefere mantıklı bir konu yazıcam. Söz.




5 yorum:

Adsız dedi ki...

Siteyi engelliyorum Suriye olayı yüzünden...

Okan Asman dedi ki...

-Çok acıktım.
-Suri-ye.

aoirufus dedi ki...

başta değindiğin masal olayında içini rahatlatayım =P sadsafdssa =P
masallar gerçekte bizim bildiğimiz kadar masum değildir, kırmızı başlıklı kızın anneannesini yiyen kurt, tam bir pedodur :D küçücük "çıtır" bi kızı yemekle mi bırakır sence... :D

Okan Asman dedi ki...

orası da öyle hakkaten :D:D

yaren dedi ki...

Size bişey soliycem şu yazıyı tersten okuy un Ey edip adanada pide ye nasıl ama.

Yorum Gönder